Na prvi pogled nema smisla uspoređivati čahuru ovjesa, čiji svaki pojedinačni dio nije širi od 12,7 cm, sa štapićima za jelo. Međutim, između ta dva predmeta ima više sličnosti nego što vam se može činiti. Kao što Mazdin Yasuyoshi Mushitani objašnjava, čahura ovjesa puno je važnija nego što to izgleda na prvi pogled.
Na stolu se nalazi pet para štapića za jelo poredanih prema percipiranoj kvaliteti od najniže do najviše. Prvi par je iz Bento kutije, a drugi iz trgovine mješovitom robom. Treći i četvrti su iz luksuznih restorana, dok je peti par ručno izrađeni par štapića za jelo od bambusa, koji je izmijenio i oblikovao upravo Shunji Tanaka, dizajner originalne Mazde MX-5. Tanaki je bilo potrebno 40 godina da pronađe pravi dizajn za izradu od bambusa. Poredani su tako da Yasuyoshi Mushitani, viši glavni inženjer odjela za razvoj dinamike podvozja u Mazdi može opisati važnost čahure ovjesa: veličine šake, no iznimno neophodan dio koji se nalazi u sustavu ovjesa svakog vozila izgleda kao da ima vrlo malo sličnosti s parom štapića za jelo.
Kako bi se postigla prava ravnoteža između automobila i vozača, čahura ovjesa može se podesiti u koracima od 0,1 mm
Mushitani navodi da su štapići za jelo savršen primjer načina upotrebe odzivnog dodira tijekom vožnje, čak i na najmanjoj razini. Zbog njihovog uskog, zašiljenog oblika i lakoće, korisnik odmah zna koliko pritiska primijeniti na hranu i prima trenutačan odgovor od hrane koju štapići dodiruju. Čak i materijal od kojeg se štapići za jelo proizvode, na primjer bambus, može promijeniti okus hrane i cjelokupni dojam jela. Štapići za jelo trebali bi djelovati kao produžetak ljudskog dodira, a ne kao samo jednostavan alat za jelo. Mushitani vjeruje da su upravo te sličnosti one koje se povezuju s Mazdinom filozofijom u vezi s čahurom ovjesa i koje pomažu da se vozač osjeća ugodnije, kao da ima kontrolu nad svime i kao da je „jedno” s vozilom, bez obzira na to vozi li se valovitim cestama, zahtjevnim stazama ili oštrim zavojima.
Za one koji to ne znaju, čahura je mali amortizirajući dio cjelokupnog sustava ovjesa koji je posebno dizajniran za apsorpciju neravnina na cesti, smanjenje buke ispod automobila i upravljanje količinom pokreta podvozja vozila tijekom vožnje, posebno u zavojima. Mogli bismo reći da su ti elementi jednako važni kao i svi elementi Mazdine vanjština koji privlače poglede. Taj mali komad u obliku čahure ima tako veliku ulogu, što je još jedno od čudesa inženjeringa.